مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-30سياسي

نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری یرامون ابهامات و مشکلات برخی از سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت در تکمیل اخبار منتشرشده در رسانه ها اظهارکرد: - رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت و یا اصلاح اطلاعات مندرج در آن را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری یرامون ابهامات و مشکلات برخی از سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت در تکمیل اخبار منتشرشده در رسانه ها اظهارکرد: صدور کارت پایان خدمت هوشمند سربازان توسط سازمان وظیفه عمومی انجام می پذیرد و اجرای این کار مستلزم ثبت اطلاعات پایان خدمت آنان توسط یگان خدمتی در سامانه است.

وی گفت:کلیه سربازان برای پیگیری صدورکارت خود می بایست در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیرو های مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.

سردار مهری تاکید کرد:در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدورکارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی، 15 روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی است.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت

نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت