مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-30اقتصادي

بازار متلاطم از پول های سرگردان و نبود همبستگی


کرونا با ورودش علاوه بر اینکه بسیاری از کسب و کارها را از رونق انداخت و رو به تعطیلی کشاند، موجی از گرانی ها را به راه انداخت که بخش عظیمی از آن به نبود همبستگی بین مردم و وجود پول های سرگردان برمی گردد وگرنه کشور ما از بحرانی ترین شرایط هم عبور کرده است.

- شرایط بحرانی جنگ و زمان بعد از جنگ را با همبستگی و اتحاد و برادری پشت سر گذاشتیم و پشت به پشت هم ایستادیم تا از پس مشکلات برآییم، حال چه بر سرمان آمده که کسی در پی حکومت، شایعه گرانی و کمبود می اندازد و مردم آن را دستمایه قرار داده و به بازار هجوم می برند.

اوایل ورود کرونا بود که حرف از فواید زنجبیل و سیر و .

به میان آمد و بازار گرمی برای این قشر به وجود آورد.

دستکش و ماسکی که تولیداتش بسیار محدود بود و حتی برخی کارخانه های این محصولات به علت ضرردهی تعطیل بودند، اینک در کانون توجه بوده و نرخ های ماورایی اش کمرشکن شده، مگر درآمد مردم چقدر است که هر روز ماسک یکبار مصرف 2000 تومانی بخرند؟ برخی آنقدر حبوبات خریدند تا اینکه کمبودش گریبان دیگر اقشار را گرفت و مبالغ هنگفتش جیبشان را خالی کرده، دیگر چای قند پهلو هم دارد به خاطره ها می پیوندد، چه می شود که قند دولتی در بسته های 5 کیلویی حدود 30 هزار تومان در بازار عرضه می شود اما وقتی آزاد می شود نرخش به 47 هزار تومان می رسد، ناگفته نماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار متلاطم از پول های سرگردان و نبود همبستگی

بازار متلاطم از پول های سرگردان و نبود همبستگی