مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-30پزشكي

نگران افزایش بستری های کرونا در روزهای آتی هستیم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: هر چند تعداد فوتی ها و بستری های بیماری کاهش یافته است، اما با توجه به افزایش موارد مثبت، نگران افزایش بستری های کرونا در روزهای آتی هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: هر چند تعداد فوتی ها و بستری های بیماری کاهش یافته است، اما با توجه به افزایش موارد مثبت، نگران افزایش بستری های کرونا در روزهای آتی هستیم.

عباسعلی درستی در گفت وگوی تلویزیونی با بیان این مطلب اظهار کرد: هر روز حدود 100 مورد کرونا مثبت در استان داریم و ممکن است تعداد بستری ها و بیماران از ظرفیت سیستم بهداشت و درمان فراتر باشد و منجر به فاجعه در استانمان شود.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم که کرونا شوخی بردار نیست و اگر هوشمندانه عمل نکنیم، بیماری با سرعت بیشتری انتشار می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: کرونا در کشور ما هم مانند دیگر کشورها هنوز تمام نشده است و ادامه دارد و اگر مردم پروتکلهای بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت نکنند، بیماری دوباره گسترش پیدا خواهد کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: اکثر مردم در آذربایجان شرقی به هشدارها توجه کرده و موارد مورد تاکید را رعایت می کنند، اما عده کمی با رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی در جمع ها حاضر شده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران افزایش بستری های کرونا در روزهای آتی هستیم

نگران افزایش بستری های کرونا در روزهای آتی هستیم