مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-30اقتصادي

توسعه گلخانه ها یکی از سیاست های جدی برای رشد اقتصادی کرمانشاه است


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه ها را مسیری مطمئن در زمینه تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی عنوان کرد و گفت: توسعه گلخانه ها یکی از سیاست های جدی استان برای رشد اقتصادی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی امروز در جلسه ستاد توسعه گلخانه ها در کرمانشاه با رویکرد توسعه این مراکز  به عنوان یکی از عوامل مؤثر در رشد اقتصادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: توسعه گلخانه ها یکی از سیاست های جدی استان برای رشد اقتصادی استان است.

وی گفت: در سال 99 برای توسعه 100 هکتار گلخانه در استان کرمانشاه برنامه ریزی کرده ایم که امیدوارم با هماهنگی و همدلی که بین دستگاه های اجرایی مرتبط با این موضوع وجود دارد بتوانیم آن را محقق سازیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه ها را  مسیری مطمئن در زمینه  تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پتانسیل توسعه کشت های خارج از فصل در استان با توجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و از توسعه آن بصورت جدی حمایت  می کنیم و به همین منظور جلسات توسعه گلخانه ها را به طور جدی پیگیری می کنیم.

حاتمی با تأکید بر اینکه توسعه گلخانه ها در کرمانشاه در دستور کار و اولویت قرار دارد، خاطرنشان ساخت: 16 مجتمع گلخانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه ها یکی از سیاست های جدی برای رشد اقتصادی کرمانشاه است

توسعه گلخانه ها یکی از سیاست های جدی برای رشد اقتصادی کرمانشاه است