مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-30سياسي

نمایندگان رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند


امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود، گفت: نمایندگان مجلس رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را باید در اولویت قرار دهند.

- حجت الاسلام محمد راشکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس با شناخت نیازهای اساسی مردم به ویژه مباحث اقتصادی در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه نیاز به اهتمام جدی مسئولان دارد و در صورت بی توجهی به این عوامل جامعه دستخوش چالش های جبران ناپذیری می شود.

امام جمعه نیمروز ادامه داد: مسئولان با همدلی و وحدت می توانند شرایط مردم سیستان را بهبود بخشند و گره گشای مشکلات معیشتی مردم این خطه از ایران اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: کنترل بازار، حمایت از مصرف کننده و ایجاد آرامش در فضای کسب و کار سه مقوله انکار نشدنی در بحث اقتصاد و معیشت مردم است که باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام راشکی با اشاره به اینکه، باید به مطالبات منطقی مردم و صاحبان کسب و کار توجه شود، گفت: زکات یکی از راهکارهای دینی برای رفع فقر و محرومیت در جامعه است که لازم است مبلغان به تشویق مردم به این امر اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند

نمایندگان رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند