مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-30اقتصادي

مصرف آب در هرمزگان افزایش یافت/لزوم همکاری مشترکان برای جلوگیری از تنش آبی


معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا هرمزگان با اشاره به افزایش میزان مصرف آب در استان، بر لزوم همکاری مشترکین در مدیریت مصرف بهینه آب تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید صادقی با بیان اینکه مصرف آب در هرمزگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: برای گذر از وضعیت کنونی و جلوگیری از تنش آبی نیازمند همراهی مردم در زمینه صرفه جویی و مصرف بهینه آب هستیم تا برای مصارف ضروری دچار کمبود نشویم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا، شرایط امسال را نسبت به مدت مشابه سال قبل متفاوت کرده به طوری که توصیه به شستشوی مکرر دست ها، شستشوی خریدها و مایحتاج روزانه، گرما و خشکی هوا در خردادماه در افزایش مصرف آب تأثیر زیادی داشته است.

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا هرمزگان گفت: علاوه بر تأثیر ویروس کرونا، خوش بینی مردم نسبت به پر شدن سدها و افزایش ذخایر آب زیرزمینی نیز از دیگر عوامل افزایش مصرف آب است.

بهبود وضعیت آب محلات غرب بندرعباس در روزهای آتی وی ادامه داد: این مجموعه برای تأمین آب شرب مشترکین، زیرساخت های مشخصی دارد که بر اساس آن اقدام به انتقال و توزیع آب می کند.

علاوه بر این میزان آب دریافتی آبفا طبق ظرفیت سال های گذشته است که باید با مدیریت مصرف از ظرفیت موجود بهره لازم را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب در هرمزگان افزایش یافت/لزوم همکاری مشترکان برای جلوگیری از تنش آبی

مصرف آب در هرمزگان افزایش یافت/لزوم همکاری مشترکان برای جلوگیری از تنش آبی