مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-30اجتماعي

اتمام فرایند آموزش و ارزشیابی هنرستانی ها تا 15 مرداد


مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ارزشیابی دروس عمومی و شایستگی های غیر فنی هنرستانی ها غیرحضوری است گفت: - مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ارزشیابی دروس عمومی و شایستگی های غیر فنی هنرستانی ها غیرحضوری است گفت: شایستگی فنی درشاخه فنی و استانداردهای مهارت در شاخه کاردانش که ماهیت کارگاهی دارند طی بازه های زمانی مشخص تا 15 مرداد همزمان آموزش عملی داده شده و ارزشیابی آن نیز انجام می شود.

آموزش و ارزشیابی باید تا 15 مرداد به اتمام برسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آذرکیش با اشاره به موضوع آمادگی مدارس برای برگزاری امتحانات حضوری و جزییات هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: در شرایط کنونی به سمت آموزش های مجازی حرکت کردیم اما قطعا هیچ روشی نمی تواند جایگزین تدریس و آموزش حضوری بشود.

نگاه وزارتخانه ارتقای مستمر کیفیت آموزش است و به همین جهت روش های مختلف چون مدرسه تلویزیونی، آموزش مجازی و غیره را برای تضمین کیفیت آموزش انتخاب و دنبال کرده است.

وی ادامه داد: آمار توزیعی دانش آموزان در رشته ریاضی 9درصد، تجربی 24 درصد، علوم انسانی 30 درصد و فنی و حرفه ای و کاردانش حدود 35 درصد است اما اینکه 63 درصد فارغ التحصیلان ما متقاضی شرکت در کنکور تجربی می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فرایند آموزش و ارزشیابی هنرستانی ها تا 15 مرداد

اتمام فرایند آموزش و ارزشیابی هنرستانی ها تا 15 مرداد