مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:252020-05-30بين الملل

احمد داووداوغلو: حزب اردوغان به زودی از صحنه سیاست محو می شود


احمد داوود اوغلو، رییس حزب آینده ترکیه و نخست وزیر اسبق این کشور با انتقاد شدید از رجب طیب اردوغان گفت که حزب توسعه و عدالت در پی از دست دادن پایگاه اجتماعی اش و روی آوردن به استبداد و همچنین در پی بی اعتبار کردن ترکیه در سطح بین المللی، - احمد داوود اوغلو، رییس حزب "آینده" ترکیه و نخست وزیر اسبق این کشور با انتقاد شدید از رجب طیب اردوغان گفت که حزب "توسعه و عدالت" در پی از دست دادن پایگاه اجتماعی اش و روی آوردن به استبداد و همچنین در پی بی اعتبار کردن ترکیه در سطح بین المللی، سقوط خواهد کرد و به زودی از صحنه سیاسی محود خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربیه، احمد داووداوغلو که یکی از موسسان حزب توسعه و عدالت بود، گفت که در آینده چیزی به اسم حزب توسعه و عدالت در ترکیه وجود نخواهد داشت.

نخست وزیر سابق ترکیه گفت که این کشور با مشکلاتی در زمینه آزادی و عدالت مواجه شده و تبهکاران از زندان ها آزاد شده و روزنامه نگاران در زندان مانده اند و فقر در ترکیه افزایش یافته است.

اشاره داووداوغلو به آزادی زندانیان خطرناک و رهبران مافیا بر اساس قانون عفو زندانیان است که پارلمان ترکیه در ماه آوریل در چارچوب تدابیر دولت برای مقابله با کرونا تصویب کرد و روزنامه نگاران، زندانیان سیاسی و مخالفان اردوغان را شامل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد داووداوغلو: حزب اردوغان به زودی از صحنه سیاست محو می شود

احمد داووداوغلو: حزب اردوغان به زودی از صحنه سیاست محو می شود