مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:152020-05-30بين الملل

هنیه: هرگز به اسراییل اجازه تحمیل واقعیت جدید در مسجد الاقصی را نمی دهیم


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد، این جنبش هرگز به اشغالگران صهیونیست اجازه ورود به مسجد مبارک الاقصی جهت تحمیل واقعیت جدید در این مکان مقدس را نخواهد داد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد، این جنبش هرگز به اشغالگران صهیونیست اجازه ورود به مسجد مبارک الاقصی جهت تحمیل واقعیت جدید در این مکان مقدس را نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس روز جمعه طی بیانیه ای به دشمن صهیونیستی درباره هرگونه تلاش در راستای تحمیل طرح های پلید خود در شهر قدس و مسجد الاقصی با سوء استفاده از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا هشدار داد و گفت: این طرح ها هرگز اجرایی نخواهد شد و اسراییل هرگز نخواهد توانست چنین طرح هایی را بر ملت و سرزمین و مقدسات ما تحمیل کند.

رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس تصمیم رژیم صهیونیستی برای تبعید شیخ عکرمه صبری از مسجد مبارک الاقصی را محکوم کرد و آن را تجاوز و تعدی به حق عبادت و آزادی ورود به این مکان مقدس و بخشی از توطئه تل آویو در راستای خالی کردن مسجد الاقصی از وجود نمازگزاران خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه با نثار سلام و درود به فلسطینیان همیشه در صحنه و پاسداران مسجد الاقصی که از ایفای نقش دینی و ملی و بشردوستانه خود کوتاهی نمی کنند، از تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه: هرگز به اسراییل اجازه تحمیل واقعیت جدید در مسجد الاقصی را نمی دهیم

هنیه: هرگز به اسراییل اجازه تحمیل واقعیت جدید در مسجد الاقصی را نمی دهیم