مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:152020-05-30اقتصادي

نقدینگی قطعه سازان تامین می شود


به گفته دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروی ایران، چهار مشکل اصلی قطعه سازان مطرح شد که سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت دستوراتی برای رفع آن ها، - همچون اصلاح قراردادهای خودروسازان و قطعه سازان و همچنین تامین ارز و نقدینگی مورد نیاز صنعت قطعه سازی را صادر کردند.

با توجه به اینکه عملا از پایان سال گذشته به دلیل مشکلاتی که پیش از صلاح قیمت ها وجود داشته، اصلاح نشده است که این موضوع باتوجه به افزایش هزینه های صنعت قطعه سازی هم فعالان این صنعت را با مشکل روبرو کرده است.

در این زمینه در بعد از ظهر روز پنجشنبه هفته اخیر(هشتم خردادماه)، اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو و همچنین انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه سازی، مدیران دو خودروساز بزرگ کشور و چند قطعه ساز بزرگ با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت جلسه ای برگزار و به ابراز مشکلات اخیر صنعت قطعه سازی کشور پرداختند.

در رابطه با جزییات این جلسه، مازیار بیگلو- دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو- در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این جلسه پیرامون چهار مشکل اصلی این صنعت برگزار شد که یکی از موضوعات مطرح شده مسائل ارزی بود که هم به لحاظ کمبود و عدم تخصیص آن از ابتدای سال جاری و هم به لحاظ قیمت گذاری که افسار گسیخته شده و مدام افزایش می یابد، مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینگی قطعه سازان تامین می شود

نقدینگی قطعه سازان تامین می شود