مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:102020-05-30اقتصادي

افزایش احتمال حریق در جنگل ها و مراتع استان کرمان در تابستان جاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان با پیش بینی اینکه در تابستان سال جاری با افزایش حریق روبرو خواهیم بود، بیان کرد: در 7 سال گذشته حدود 3420 هکتار عرصه های جنگلی و مرتعی استان از طریق حریق از بین رفته که 20 درصد آن عرصه های جنگلی بوده است.

- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان هشدار داد افزایش احتمال حریق در جنگل ها و مراتع استان کرمان در تابستان جاری ایسنا/کرمان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان کرمان با پیش بینی اینکه در تابستان سال جاری با افزایش حریق روبرو خواهیم بود، بیان کرد: در 7 سال گذشته حدود 3420 هکتار عرصه های جنگلی و مرتعی استان از طریق حریق از بین رفته که 20 درصد آن عرصه های جنگلی بوده است.

مهدی رجبی زاده صبح امروز شنبه دهم خردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال وقوع حریق در جنگل های استان کرمان در سال جاری به دلیل افزایش بارندگی ها گفت: حریق جنگل ها و مراتع رابطه مستقیم با بارندگی سالانه دارد و هر چه بارندگی افزایش پیدا کند، زمینه آتش سوزی جنگل ها و مراتع نیز زیاد خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال زراعی 99 – 98 مقدار بارندگی های استان کرمان 62 درصد نسبت به میانگین رشد پیدا کرده ضمن آنکه پراکنش بارندگی نیز در سطح استان خوب بوده این در حالی است که در سال زراعی گذشته (98-97) میزان بارندگی 24 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش احتمال حریق در جنگل ها و مراتع استان کرمان در تابستان جاری

افزایش احتمال حریق در جنگل ها و مراتع استان کرمان در تابستان جاری