مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-30سياسي

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انتخاب رییس مجلس را تبریک گفت


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس جدید مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس جدید مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم با سلام و تحیت انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی که با رای اکثریت قاطع نمایندگان ملت انجام پذیرفت را تبریک و تهنیت می گویم.

این مسئولیت و امانت بسیار مهمی است که بر دوش شما نهاده شده است.

مسئولیت و امانتی که حضرتعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد کرده اید که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و جمهوری اسلامی باشید و در انجام وظائف وکالت، امانت و تقوا را رعایت نمایید انتظار همگان بر آن است که حضرتعالی با تجربیات ارزنده ای که از دوران دفاع مقدس و مدیریت های اجتماعی دارید بتوانید با رویکرد جهادی و انقلابی نسبت به ساماندهی امور کشور، بویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد، رفع دغدغه های اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انتخاب رییس مجلس را تبریک گفت

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع انتخاب رییس مجلس را تبریک گفت