مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:402020-05-30اقتصادي

راه اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب وکار در اتاق بازرگانی تهران


با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی تهران و سایر نهاده ها سازمان های دولتی دخیل، «پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار» در اتاق بازرگانی تهران به طور رسمی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی تهران و سایر نهادها و سازمان های دولتی دخیل، پنجره واحد فیزیکی شروع کسب وکار از امروز  دهم خرداد ماه 99 در اتاق بازرگانی تهران  به طور رسمی راه اندازی می شود.

تلاش برای بهبود وضعیت کسب وکار در کشور از سال ها قبل جزو مطالبات اصلی بخش خصوصی بوده و در این راستا همواره تلاش کرده است تا با ارائه پیشنهادات کاربردی و نقدهای سازنده به سیاستگذار نشان دهد که چگونه می توان فضای کسب وکار را در مسیر بهبود قرار داد و شرایط را برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران تسهیل کرد.

وضعیت نامطلوب اقتصاد ایران در ارزیابی های بین المللی مانند گزارش انجام کسب وکار بانک جهانی نیز باعث شد تا سیاستگذار بیش از قبل نسبت به ضرورت برداشتن موانع و تسهیل شرایط به ویژه در مولفه شروع کسب وکار آگاه شود و به فکر اندیشیدن تدابیری برای این کار باشد.

اگرچه اقداماتی چون تدوین و تصویب قانون بهبود مستمر فضای کسب وکار در اوایل دهه 1390 انجام گرفت تا عدم اجرایی شدن بخش عمده ای از این قانون خود به مشکل دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب وکار در اتاق بازرگانی تهران

راه اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب وکار در اتاق بازرگانی تهران