مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:362020-05-30اقتصادي

مسکن هم وارد بورس می شود؟


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: با ورود مسکن به بازار بورس مردم با سرمایه های خود می توانند در پروژه های ساخت و ساز مسکن شرکت کنند.

- محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه سعی شده مسکن هم مانند سایر بخش ها وارد بازار بورس شود، بیان کرد: با وارد شدن مسکن به بازار بورس سعی می شود مردم با سرمایه های خود و شرکت در پروژه های ساخت و ساز رونق را در این بازار ایجاد کنند.

او ادامه داد: در خصوص استفاده از بازار سرمایه و ورود بخش مسکن به بازار سرمایه، با توجه به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای افزایش تولید مسکن، تعادل بخشی به بازار مسکن و جبران کمبود هایی که وجود دارد، پیش تر با سازمان بورس توافقاتی حاصل و پروژه هایی هماهنگ شد.

او یادآور شد: با توجه به اینکه برای ورود تعدادی از شرکت های ساختمانی به صندوق زمین و مسکن مشکلات و موانع قانونی وجود داشت، اصلاح آیین نامه قانون ساماندهی در مدار انجام قرار گرفت که اصلاحات قبلاً به دولت ارسال شده بود.

هم اکنون و تا این تاریخ اصلاح قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن به تصویب کمیته های تخصصی دولت رسیده است و پیش بینی می شود که در جلسات اصلی دولت به زودی مصوب شده و قابلیت اجرایی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن هم وارد بورس می شود؟

مسکن هم وارد بورس می شود؟