مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-30سياسي

باغ موزه قنات زارچ اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زارچ بر اجرایی شدن طرح باغ موزه قنات زارچ تاکید کرد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زارچ بر اجرایی شدن طرح باغ موزه قنات زارچ تاکید کرد.

محسن صادقیان در این نشست با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر زارچ و تشکر از پیگیری های آنها برای رفع مشکلات این شهر، همچنین دستور داد: مشکلات زارچ در حوزه راه و شهرسازی در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

صادقیان یکی از مشکلات موجود در شهر زارچ را نداشتن طرح جامع تفصیلی شهر بیان و خاطرنشان کرد: بدون وجود طرح امکان برنامه ریزی در حوزه شهری وجود ندارد و با توجه به تفاهم بین روستاهای اله آباد، محمدآباد و شهرداری زارچ، خواستار حل این مشکل هستیم.

اعضای شورای اسلامی شهر زارچ در این جلسه ضمن برشمردن برخی از مشکلات این شهر از جمله ابلاغ نشدن طرح جامع تفصیلی شهر زارچ، به مشکلات مرتبط با شهرک صنعتی و تغییر کاربری های جاده سنتو اشاره کرد و خواستار اجرایی شدن عملیات طرح باغ موزه قنات زارچ به عنوان برند این شهر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، رضا رضایی شهردار زارچ نیز در این نشست درباره برخی از مسائل شهری به ویژه مجموعه 47 هکتاری صنعتی که مردم با مشکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه قنات زارچ اجرایی می شود

باغ موزه قنات زارچ اجرایی می شود