مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:302020-05-30سياسي

نارضایتی مردم از توقف جمع آوری معتادان متجاهر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از نارضایتی مردم از توقف جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: مراکز اقامتی ترک اعتیاد با پروتکل های خاص بهداشتی در آینده ای نزدیک آغاز به کار می کنند.

- سیدقدیر مرتضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به شیوع کرونا و توقف جمع آوری معتادان گفت: بعد از حساسیت بیماری کرونا و ابلاغیه توقف جمع آوری معتادان متجاهر، یک وقفه سه ماهه در اجرای این طرح ایجاد شده که باعث ایجاد نارضایتی عمومی و معضلات اجتماعی بخاطر حضور این افراد در جامعه شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و ابلاغ پروتکل خاص جمع آوری معتادان متجاهر، این طرح با رعایت نکات بهداشتی و غربالگری و قرنطینه آغاز شد، ضمن اینکه جمع آوری این افراد نه به صورت یک دفعه، بلکه به طور مرحله ای با رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های لازم انجام می گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری توضیح داد: با انجام اقدامات جمع آوری، غربالگری و تست بیماری های واگیردار و کرونا ویروس، فرد وارد مراحل نگهداری شده و حداقل در یک بازه 6 ماهه در محل های مورد نظر نگهداری می شود.

مرتضوی با اشاره به تعطیلی مراکز اقامتی درمان اعتیاد خاطرنشان کرد: افرادی در طول این ایام کرونا تمایل به اقامت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم از توقف جمع آوری معتادان متجاهر

نارضایتی مردم از توقف جمع آوری معتادان متجاهر