مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:052020-05-29سياسي

دعوت به شفافیت درباره گنبد مسجد شیخ لطف الله


نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی از مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان درخواست کرد تا برای احترام به افکار عمومی، - ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی از مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان درخواست کرد تا برای احترام به افکار عمومی، مصاحبه ای مطبوعاتی با حضور خبرگزاری های مختلف و کارشناسان کمیته ملی نظارت بر مرمت گنبد مسجدشیخ لطف الله برگزار کند.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان 29 اردیبهشت ماه 1399 طی گفتگویی اعلام کرده بود که یک تیم قوی و فنی در سطح ملی جمع آوری شده تا مرمت گنبد شیخ لطف الله را به صورت کاملاً اصولی و استاندارد انجام دهند.

وی همچنین خبر داده بود که به زودی دستور کار این گروه صادر می شود و مرمت این بنا، خواستار اعلام نتیجه این پیگیری شدیم.

حیدعلی عابدی در این باره به ایسنا گفت: طی صحبتی که به تازگی با دکتر اللهیاری داشتم، ایشان تأکید کردند که یک کمیته ملی برای نظارت بر مرمت گنبد شیخ لطف الله تشکیل شده و این کمیته ابتدا مطالعات قبلی را بررسی کرده و تعمیرات بعدی با نظارت کامل انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه فاز دوم مرمت گنبد شیخ لطف الله هنوز آغاز نشده، افزود: از مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درخواست کردم جهت احترام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به شفافیت درباره گنبد مسجد شیخ لطف الله

دعوت به شفافیت درباره گنبد مسجد شیخ لطف الله