مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-29اقتصادي

واگذاری 90 هکتار از پهنه های دامپروری میبد در سال جهش تولید


فرماندار میبد از واگذاری 90 هکتار از پهنه های دامپروری شهرستان در دو بخش ندوشن و بفروییه در راستای تحقق جهش تولید خبر داد و ابراز امیدواری کرد از طریق این طرح زمینه اشتغال 400 نفر با ظرفیت چهار هزار راس دام سبک فراهم شود.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد از واگذاری 90 هکتار از پهنه های دامپروری شهرستان در دو بخش ندوشن و بفروییه در راستای تحقق جهش تولید خبر داد و ابراز امیدواری کرد از طریق این طرح زمینه اشتغال 400 نفر با ظرفیت چهار هزار راس دام سبک فراهم شود.

حسین فلاح با اشاره به سال جهش تولید و تلاش مسئولان شهرستان میبد برای تحقق این شعار در سال جاری، گفت: شهرستان میبد و روستاهای اطراف آن دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در زمینه پرورش دام های سبک هستند که می تواند در این شهرستان صنعتی، یک اتفاق بسیار خوب را رقم بزنند.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی جهادکشاورزی شهرستان، از تیرماه سال جاری پهنه دامپروری شهرستان در دو بخش به وسعت 90 هکتار، آماده واگذاری به متقاضیان و افراد واجد شرایط خواهد شد تا خانوارهای فعال در این بخش بتوانند با فرصت ایجاد شده و سرمایه گذاری اندک، کسب درآمد بیشتری کنند.

فلاح بیان کرد: 48 هکتار از این پهنه در منطقه بفروییه و 42 هکتار مابقی در شهر ندوشن قرار دارد که به موجب این طرح واحدهای دامی پراکنده جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 90 هکتار از پهنه های دامپروری میبد در سال جهش تولید

واگذاری 90 هکتار از پهنه های دامپروری میبد در سال جهش تولید