مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 20:102020-05-29اجتماعي

«شاد» اجباری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر اظهار کرد: - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه استفاده از شبکه شاد اجباری نیست، گفت: حدود 63 درصد داوطلبانی که در کنکور شرکت می کنند، در خواست شرکت در رشته تجربی را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر اظهار کرد: نمرات ثبت شده در آموزش مجازی حتما در هدایت تحصیلی نقش دارد؛ هدایت تحصیلی در سال 95ـ94 بر اساس سند تحول بنیادین اجرا شد و بخش عمده آن به صورت غیرحضوری انجام می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بیش از 65 درصد ثبت نامی های کنکور در رشته تجربی هستند؟ ، گفت: در هدایت تحصیلی، عوامل متعددی تأثیرگذار هستند و نقش دارند و به تنهایی وزارت آموزش و پرورش نمی تواند کار کند و نیاز به همکاری بخش های مختلف و همچنین رسانه است.

شکوهی با بیان اینکه در هدایت تحصیلی انتظاراتی برای تأمین نیاز کار جامعه است، افزود: آموزش و پرورش تلاش های بسیار برای توزیع رشته انجام داده است اما خانواده به آینده رشته تحصیلی فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» اجباری نیست

«شاد» اجباری نیست