مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 19:552020-05-29فرهنگي

تصویربرداری «میانبر» به پایان رسید/ استفاده از شوخی های روز در سریال


نوع کمدی، استفاده از اتفاق ها و سوژه های به روز و همه تجربه هایی که از قدیم داشتم در میانبر کمک مان کرد تا بتوانیم جذابیتی را در قصه این سریال ایجاد کنیم.

- یزدان فتوحی کارگردان سریال میانبر در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره این سریال گفت: مدتی است که تصویربرداری فصل دو سریال میانبر به پایان رسیده است و سریال در 64 قسمت تمام شد.

وی با اشاره به بازخوردهای مخاطبان نیز بیان داشت: با اینکه سریال ما از شبکه پنج پخش شد و باکس سریال سازی این شبکه به تازگی راه افتاده است و بیننده های کمی دارد، اما باز از میزان مخاطبانمان راضی بودیم و بازخوردهای خوبی در این مدت گرفتیم.

نویسنده و بازیگر سریال خنده بازار ادامه داد: نوع کمدی، استفاده از اتفاق ها و سوژه های به روز و همه تجربه هایی که از قدیم داشتم در میانبر کمکمان کرد تا بتوانیم جذابیتی را در قصه این سریال ایجاد کنیم.

وی افزود: از طرفی اینکه سوژه هایمان به روز بود و قرنطینه خانگی مردم باعث شد تا فرصت بیشتری برای تماشای تلویزیون داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «میانبر» به پایان رسید/ استفاده از شوخی های روز در سریال

تصویربرداری «میانبر» به پایان رسید/ استفاده از شوخی های روز در سریال