مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 19:302020-05-29اجتماعي

اختیارات چگونگی برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم باشورای مدرسه است


رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت:اختیارات برگزاری امتحان و طراحی و تصحیح اوراق امتحانات پایه نهم باشورای مدرسه است.

کسی هم که در امتحانات شرکت نکند فرصت دارد در شهریور شرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو ساکی رییس مرکز سنجش و کیفیت آموزش و پرورش شامگاه امشب در برنامه تلویزیونی پرسشگر که شامگاه گذشته پخش شد.

،در خصوص اینکه آموزش مجازی آیا قابلیت ثبت در سوابق تحصیلی را دارد یا خیر و اینکه آیا منجر به هدایت تحصیلی شده و از کیفیت لازم برخوردار بوده است، گفت: آموزش مجازی سابقه طولانی در دنیا دارد و چیز جدیدی نیست و در کشور ما ابداع شده باشد.

اما درباره چند و چون آن و شیوه هایش، در برخی واحدهای آموزشی از قبل واردش شده بودیم و آموزش مکمل به شکل الکترونیکی و از راه دور بوده است.

وی تاکید کرد اگر این آموزش ها به درستی اجرا شود مثل آنچه در شبکه شاد انجام گرفت می تواند نتیجه اش که نظر معلم است به عنوان ثبت سوابق مورد وثوق باشد.

ساکی ادامه داد: اما با وجود آنکه آموزش مجازی پذیرفته شده است و در دانشگاه نیز شیوه آموزش پذیرفته شده ای است اما در دبستان و دوره متوسطه جای کلاس حضوری را نمی تواند بگیرد.

چرا که در مدرسه علاوه بر انتقال دانش، رشد اخلاقی و دینی و… رخ می دهد و تاثیر و تاثری که دانش آموز از معلم و همکلاسی ها می گیرند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات چگونگی برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم باشورای مدرسه است

اختیارات چگونگی برگزاری امتحانات حضوری پایه نهم باشورای مدرسه است