مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 17:152020-05-29سياسي

کدام کارمندان نباید به سر کار بروند؟


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران توصیه هایی در خصوص فعالیت کارمندان دولت در ادارات ارائه کرد و یادآور شد که کدام کارمندان باید از حضور در محل کار اجتناب کنند.

- ​به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه دولت در ادارات، گفت: یکی از مهمترین مسایلی که در بازگشت به کار کارمندان مطرح می شود اجتناب از حضور کارمندان در مراکز پرتجمع ادارات از قبیل: نمازخانه ها و رستوران هاست تا میزان ابتلا به بیماری کرونا به حداقل برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، وی ادامه داد: به همین دلیل کارشناسان بهداشت حرفه ای و محیط سه دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس شیوه نامه ابلاغی بازدید های دوره ای و تصادفی خود را انجام می دهند.

در خواست ما از همه کارمندان این است که با توجه به اینکه هنوز در تهران ما به شرایط نقطه مطلوب قطعی نرسیده ایم و هنوز به دلیل اینکه موارد جدید ابتلا و بستری در بخش های عادی ویژه وجود دارد، باید هرگونه تغییر الگو الگوی اداری، شهری و مدنی در تهران همراه با رعایت استاندارد های قبلی باشد.

زالی خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع این است که ممکن است در ذهن شهروندان این موضوع اینگونه متبادر شود که اوضاع عادی است؛ طبیعتاً آنچه ما بار ها اعلام کردیم حداقل در استان و شهر تهران لازم است کماکان بحث بهداشتی و ملاحظات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کارمندان نباید به سر کار بروند؟

کدام کارمندان نباید به سر کار بروند؟