مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 14:002020-05-29سياسي

لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و مراکز پر تجمع تهران


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و مراکز پر تجمع استان تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم ترین مسائلی که در خصوص بازگشت به کار کارمندان وجود دارد مراکز پرتجمع مثل نمازخانه ها و رستوران ها است که باید تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود که شانس ابتلاء به حداقل برسد.

زالی بیان داشت: کارشناسان بهداشت در این خصوص در مجموعه بهداشت حرفه ای و هم دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران بر اساس شیوه نامه های اجرایی بازدیدهایی را انجام خواهند داد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: در آستانه تغییر الگوهای اداری درخواست ما از همه کارمندان این است که با توجه به اینکه هنوز شرایط به نقطه مطلوب نرسیده است و هنوز موارد جدید مبتلا در بخش های عادی و ویژه بستری وجود دارد هر گونه تغییر الگوی اداری و شهری تهران باید با نهایت رعایت استانداردهای فردی همراه باشد و سبب کمرنگ شدن شیوه نامه ها نشود چرا که برخی مواقع این فکر وجود دارد که اوضاع عادی شده اما توصیه اکید ما این است که کماکان در شهر و استان تهران باید پروتکل ها رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و مراکز پر تجمع تهران

لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و مراکز پر تجمع تهران