مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 13:352020-05-29اقتصادي

پتروشیمی مسجدسلیمان افتتاح می شود


استاندار خوزستان از افتتاح پتروشیمی مسجد سلیمان در هفته دولت خبر داد - استاندار خوزستان با اعلام اینکه پتروشیمی مسجدسلیمان در هفته دولت افتتاح می شود، گفت: در حال حاضر تاسیسات و تجهیزات پتروشیمی مسجدسلیمان همگی نصب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غلامرضا شریعتی جمعه در حاشیه افتتاح پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر پتروشیمی مسجدسلیمان در مراحل پایانی خود به سر می برد و می توان گفت اجرای این پروژه با اقدامات انجام شده از سوی صندوق بازنشستگی کشور با سرعت خوبی همراه است.

وی افزود: شاید اگر همکاری های بین بخشی بهتر و بیشتر صورت می گرفت، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری کامل این پروژه بودیم اما یک سری ناهماهنگی وجود داشت که هم اکنون همه آنها رفع شدند.

استاندار خوزستان یادآورشد: امیدواریم در هفته دولت بتوانیم مجموعه عظیم پتروشیمی مسجدسلیمان را که یک واحد یک میلیون تنی اوره و آمونیاک است را با حضور رییس جمهوری بهره برداری و افتتاح کنیم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با تاکید بر اینکه کار اجرای پتروشیمی مسجدسلیمان به خوبی در حال پیشرفت است، اضافه کرد: امروز گاز ورودی به مجتمع به بهره برداری رسید ولی تلاش می شود که گاز ورودی اصلی هم به زودی برای این پتروشیمی تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی مسجدسلیمان افتتاح می شود

پتروشیمی مسجدسلیمان افتتاح می شود