مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 11:262020-05-29سياسي

مشهد آماده پذیرایی از زائران مطابق با پروتکل های بهداشتی است


امام جمعه مشهد با اشاره به نادیده گرفتن مصالح اقتصادی استان و عواطف ولایی مردم در موضوع بازگشایی حرم، گفت: استان آماده پذیرایی از زائران با اجرای هرگونه برنامه بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی، 9 خرداد ماه در سیزدهمین خطبه مجازی با اشاره به بهره مندی از برکات کسب شده در ماه رمضان گفت: باید ارزیابی کنیم که چقدر از حال و هوای ماه رمضان و توفیقات آن در ما باقی مانده است وی با بیان اینکه یازدهمین مجلس شورای اسلامی که یک مجلس ولایی است، افتتاح شد، اظهار کرد: پیام رهبر انقلاب به افتتاحیه مجلس یازدهم از نظر جامعیت وظایف، یک مانیفست برای این مجلس است امام جمعه مشهد ابراز کرد: اگر ابعاد این پیام به شکل دستورالعمل درآید و اجرای آن قابل ارزیابی باشد، مجلس موفقی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیریت نظام ما در مسئله بیماری کرونا دنیا را متعجب کرد، افزود: رهبری در جریان کرونا دو دستور دادند؛ یکی به مردم و دیگری به مسئولان.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دستور رهبری به مردم این بود که دستوراتی که از ناحیه ستاد ملی مقابل به کرونا صادر می شود، لازم الاجرا است و مردم نیز به شکل فردی، اجتماعی، نهادی، سیاسی و قشری این مصوبات را اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد آماده پذیرایی از زائران مطابق با پروتکل های بهداشتی است

مشهد آماده پذیرایی از زائران مطابق با پروتکل های بهداشتی است