مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 11:002020-05-29سياسي

تجهیزات لازم برای اطفا حریق در کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته شود


معاون اول رییس جمهور بر لزوم تلاش بی وقفه و به کارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان برای مهار آتش سوزی در جنگل ها، - به ویژه در منطقه حفاظت شده خاییز تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر امروز (جمعه) در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد در جریان آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل های این استان و مناطق حفاظت شده خاییز شهرستان کهگیلویه و عملیات اطفای حریق در این منطقه قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین از استاندار گهگیلویه و بویر احمد خواست تا از طریق هماهنگی مستمر با امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، امکانات و تجهیزات اطفای حریق از جمله بالگردهای آب پاش را به منطقه اعزام کنند تا هرچه سریع تر شاهد مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش حریق در جنگل های مرز استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل ها و منطقه حفاظت شده خاییز در این استان ارائه کرد و از بسیج امکانات استان و تلاش برای اعزام تجهیزات برای مهار کامل آتش سوزی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات لازم برای اطفا حریق در کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته شود

تجهیزات لازم برای اطفا حریق در کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفته شود