مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:502020-05-29سياسي

پیش قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی


نماینده ولی فقیه در استان از پیش قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در رأس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان از پیش قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه همواره در رأس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در جلسه شور فرماندهان انتظامی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت در سطح جامعه همواره نیروی ولایی، مردمی و موجب فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: سلامت و امنیت، نعمت های پنهان هستند که در آیات و احادیث به آن اشاره شده و کارکنان نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت همواره سختی های فراوانی را متحمل می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود اقتدار و اعتماد در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اقتدار همراه با رأفت موجب محبوبیت در بین مردم می شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به جان فشانی و فداکاری کارکنان ناجا در تمامی عرصه ها خصوصاً برخورد با اراذل واوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

پیش قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی