مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-29اجتماعي

کمک مؤمنانه دومیلیاردی فرهنگیان و دانش آموزان کاشانی


فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی این شهرستان با اهدای مبلغ دو میلیارد و 370 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن کمک های مومنانه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، حسین مقنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی این شهرستان با اهدای مبلغ دو میلیارد و 370 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن کمک های مومنانه شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ همدلی در دوران شیوع کرونا و بنا به توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در قالب گروه های جهادی به یاری سایر شهروندان شتافتند.

وی افزود: مبلغ 210 میلیون ریال از محل کمک دانش آموزان بسیجی عضو حوزه بسیج دانش آموزی فعال در 132 مدرسه شهرستان کاشان بوده است.

مقنی تصریح کرد: تهیه گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند به ارزش 60 میلیون ریال و تهیه بسته اینترنتی رایگان به مبلغ 5 میلیون ریال توسط نیکوکاران از دیگر خدمات حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم این شهرستان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان عنوان کرد: دوخت  200 عدد ماسک و گان، توزیع 500 بسته مواد ضدعفونی کننده و تهیه 200 بسته مواد غذایی برای مبتلایان به کرونا از دیگر خدمات بسیج دانش آموزی کاشان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه دومیلیاردی فرهنگیان و دانش آموزان کاشانی

کمک مؤمنانه دومیلیاردی فرهنگیان و دانش آموزان کاشانی