مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:402020-05-29پزشكي

آثار بی توجهی مردم در عید فطر، در خوزستان نمایان شده است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نمایان شدن آثار اولیه عدم توجه به توصیه های بهداشتی در روزهای منتهی به عید فطر، در آمار موارد شناسایی شده کرونا در خوزستان خبر داد.

- سخنگوی علوم پزشکی اهواز با اشاره به آمار ابتلا در 24 ساعت گذشته: آثار بی توجهی مردم در عید فطر، در خوزستان نمایان شده است ایسنا/خوزستان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نمایان شدن آثار اولیه عدم توجه به توصیه های بهداشتی در روزهای منتهی به عید فطر، در آمار موارد شناسایی شده کرونا در خوزستان خبر داد.

دکتر علی احسان پور امروز 9 خردادماه با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد موارد شناسایی شده ابتلای قطعی به کروناویروس در خوزستان در 24 ساعت گذشته گفت: آثار اولیه عدم توجه به توصیه های بهداشتی در روزهای منتهی به عید فطر، در استان خوزستان نمایان شده است.

وی افزود: همان گونه که قبلا هشدار داده شده بود، عدم توجه به رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی توسط برخی از مردم و اصناف و حضور در تجمعات، باعث انتشار هرچه بیشتر این بیماری می شود و نیاز است که مردم بیش از گذشته و به شکل جدی نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی اقدام کنند.

احسان پور اظهار کرد: در حال حاضر 922 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش های مدافعان سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار بی توجهی مردم در عید فطر، در خوزستان نمایان شده است

آثار بی توجهی مردم در عید فطر، در خوزستان نمایان شده است