مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:302020-05-29سياسي

مجلس یازدهم با تصویب قوانین تاثیرگذار وضعیت کشور را بهبود دهد


انتظار می رود این مجلس با تصویب قوانین گره گشا، پر تأثیر، جامع، و سنجیده بتواند قوانینی محکم و روح امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اصغر صفری امام جمعه موقت اهرم در خطبه های نماز جمعه این هفته اهرم با اشاره به تخریب بقاع ائمه بقیع در سال 1344 هجری قمر توسط آل سعود در مدینه منوره اظهار داشت: وهابیت بزرگترین ضربه را به اسلام و شیعه وارد کرده است.

امام جمعه اهرم با اشاره به آغاز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام مقام معظم رهبری آغاز شده که بی تردید با توجه به ویژگی ها و خصایص این مجلس انتظارات بیشتری از آن می رود.

وی افزود: افتتاح یازدهمین دوره مجلس نماد چهل سالگی مردم سالاری و نظام اسلامی است لذا انتظارات منطقی و معقول از این دوره مجلس بیشتر است.

حجت الاسلام صفری یاد آور شد: مجلس یازدهم اولین مجلس چهل سال دوم انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب است از این جهت سمت و سوها و جهت گیری ها و رویکردها و عملکرد این مجلس می تواند سنگ بنای مجلس دیگر و دولت انقلابی و حزب الهی باشد.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: انتظار می رود این مجلس با تصویب قوانین گره گشا، پر تأثیر، جامع، و سنجیده بتواند قوانینی محکم و روح امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم با تصویب قوانین تاثیرگذار وضعیت کشور را بهبود دهد

مجلس یازدهم با تصویب قوانین تاثیرگذار وضعیت کشور را بهبود دهد