مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:202020-05-29اقتصادي

پیشرفت 73 درصدی سد مخزنی پلرود


معاون رییس جمهور از پیشرفت فیزیکی 73 درصدی سد مخزنی پلرود خبر داد و گفت: سد پلرود در سال 1399 به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت سد مخزنی پلرود شهرستان رودسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کردند.

سد مخزنی پلرود همانند سد سفید در منجیل و شفارود در تالش یکی از طرح های بزرگ تأمین آب زراعی استان گیلان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سد پلرود دارای پیشرفت فیزیکی 73 درصدی است، افزود: ازنظر فنی و اجرایی این طرح ملی می تواند در سال 1399 به بهره برداری برسد.

رییس سازمان برنامه وبودجه کشور با بیان اینکه عملیات اجرای سد پلرود با قرارگاه خاتم الانبیا است، تصریح کرد: اگر مجری طرح تعهد کند که ساختمان این سد در سال 1399 به اتمام می رسد سازمان برنامه وبودجه طبق سیاست های دولت که همه طرح ها و پروژه هایی که در سال 1399 قابل بهره برداری است به احترام مردم تمام منابع اعتباری آن را تأمین می کند.

وی با بیان اینکه از سوی سازمان برنامه وبودجه بالغ بر 31 هزار و 220 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای طرح های قابل بهره برداری به خزانه ابلاغ شده است، گفت: خوشبختانه سد پلرود از طرح های عمرانی است که در سال 1399 قابل بهره برداری بوده و با دارا بودن این ویژگی جزو تعهدات سازمان برنامه وبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 73 درصدی سد مخزنی پلرود

پیشرفت 73 درصدی سد مخزنی پلرود