مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-29سياسي

ازدحام جمعیت در سواحل دلوار نظارت و کنترل شود


امام جمعه دلوار با اشاره به حضور گسترده در سواحل روستاهای بخش دلوار گفت: اگر سواحل را کنترل نکنیم و ازدحام افراد و عدم رعایت مسائل بهداشتی را شاهد باشیم قطعاً روند کرونا بدتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهد دوست در خطبه های این هفته نماز جمعه دلوار با اشاره به در پیش بودن 14 خرداد سالروز ارتحال جان سوز حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) بنده صالح خدا و ذوب در اسلام و از تعلقات دنیایی فارغ بود و با رهبری پیامبر گونه خود و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان و تحقق انقلاب اسلامی تحول بزرگی در تاریخ جهان رقم زد.

امام جمعه دلوار افزود: پس از ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، مجلس خبرگان در تصمیمی بجا و هوشمندانه وجود مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را به رهبری انقلاب اسلامی انتخاب کردند که تا کنون با قدرت معنوی خود مسیر انقلاب اسلامی را در امتداد راه حضرت امام (ره) با استقامت در برابر توطئه های منطقه ای، بین المللی و تحریم ها به پیش برده اند.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: به حول و قوه الهی پیش بینی امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر کشورهای مسلمان و اهتزاز پرچم لا اله الا الله در جهان با رهبری مقام معظم رهبری در حال تحقق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام جمعیت در سواحل دلوار نظارت و کنترل شود

ازدحام جمعیت در سواحل دلوار نظارت و کنترل شود