مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-29سياسي

هشدار امام جمعه به ویران شدن ساختمان فرسوده بهداشت بردخون


ساختمان فرسوده مرکز بهداشت و درمان یک تختی بردخون با کمترین زلزله ویران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده که موجب اقتدار و پیشرفت کشور شده است.

امام جمعه بردخون افزود: اعتماد دولت و ملت به همدیگر بزرگ ترین سرمایه و پشتوانه بوده و با وجود همه مشکلات و کمبودها، به دلیل نعمت ولایت و رهبری؛ همه توطئه ها خنثی شد، در صورتی که این تحریم ها هرکشور را به کام نابودی می کشاند.

رکنی حسینی اضافه کرد: امکانات کشور، همکاری نهادها و مردم، اعتماد اجتماعی و عدم فاصله بین آنان موجب عبور دولت از موانع می شود و همان گونه که پیامبران بویژه پیامبر اعظم(ص) مانند مردم زندگی می کردند، امام راحل و مقام معظم رهبری نیز ساده زیست و مردمی بوده اند که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی شده است.

وی اصل ولایت پذیری را مهم دانست و گفت: هرجا در کشور خطری احساس شد یا فتنه ای به وجود آمد رهبری معظم با درایت آن را مدیریت کردند و تا زمانی که مردم هوشیار و آگاه باشند دشمن نمی تواند کاری کند و تا هنگامی که ملت به ریسمان ولایت تمسک جوید هیچ قدرتی نمی تواند ضربه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امام جمعه به ویران شدن ساختمان فرسوده بهداشت بردخون

هشدار امام جمعه به ویران شدن ساختمان فرسوده بهداشت بردخون