مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-29سياسي

یک فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در بهبهان اعزام می شود


مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان از اعزام یک فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در روستای تنگ شیخ بهبهان در مرز خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- کیامرث حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هماهنگی لازم برای اعزام یک فروند بالگرد آب پاش به منظور مهار آتش در مرز استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد در روستای تنگ شیخ بهبهان صورت گرفت.

وی افزود: برای اعزام این بالگرد آبپاش با سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان جنگل ها و مرکز هلیکوپتری وزارت دفاع هماهنگی لازم صورت پذیرفت و بالگرد مذکور تا ساعاتی دیگر به منطقه اعزام می شود.

حاجی زاده تصریح کرد: آتش سوزی روز گذشته در خسرج در همان روز مهار شد اما به دلیل بالا بودن پوشش گیاهی، وجود علوفه خشک و همچنین بالا بودن دما دوباره آتش شعله ور شد با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه امکان تردد ماشین آلات آتش نشانی وجود ندارد برای همین هماهنگی لازم برای استفاده از 20 دستگاه تراکتور صورت گرفت تا مجدد عملیات مهار آتش انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: هم اکنون مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، مدیر کل منابع طبیعی استان و معاون اداره کل مدیریت بحران استان، مسئولان متولی شهرستان شوش و حمیدیه در منطقه حضور دارند و با فرمانداران شوش و حمیدیه نیز هماهنگی لازم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در بهبهان اعزام می شود

یک فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در بهبهان اعزام می شود