مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-29بين الملل

سازمان ملل قتل سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس را محکوم کرد


کمیسیونر عالی دفتر حقوق بشر سازمان ملل ضمن محکوم کردن قتل یک سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس، از مقامات این کشور درخواست کرد اقداماتی فوری برای جلوگیری از وقوع چنین جنایاتی انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میشل باچله کمیسیونر عالی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد قتل جرج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس این کشور را محکوم کرد.

به نوشته نشریه نیوزویک ، باچله گفت: این جدیدترین مورد از خط سیر طولانی به قتل رساندن شهروندان آفریقایی-آمریکایی توسط مأموران پلیس و اعضای جامعه محسوب می شود .

این مقام سازمان ملل افزود: مقامات آمریکایی باید اقدامی جدی برای توقف چنین قتل هایی را در دستورکار خود قرار دهند و هنگامی که چنین اتفاقاتی رخ می دهد از اجرای عدالت اطمینان حاصل کنند .

باچله در ادامه گفت: رویه های [قضایی] باید تغییر کنند، سیستم های بازداندگی باید اعمال شود و مهم تر از همه، مأموران پلیسی که به اعمال بیش از حد زور متوسل می شوند باید مورد پیگرد قرار گرفته و به خاطر جرائم مرتکب شده مورد محاکمه قرار گیرند .

وی ضمن استقبال از تشکیل پرونده اداره تحقیقات فدرال آمریکا اف بی آی برای پیگیری این قتل ها، درخصوص تکرار بی نتیجه ماندن چنین تحقیقاتی هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل قتل سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس را محکوم کرد

سازمان ملل قتل سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس را محکوم کرد