مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-29سياسي

اقتصاد سرلوحه مجلس یازدهم باشد/ ضرورت مقابله با اشرافی گری


امام جمعه شاهرود با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی انتظار دارند که مجلس جدید اقتصاد را سرلوحه امور خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی حسینیه مدرسه قلعه، ضمن بیان اینکه مجلس یازدهم در حالی آغاز به کارکرد که می بایست نمایندگان فراز و فرودهای مجلس قبل را درس عبرت خود قرار دهند، بیان کرد: اقتصاد و کمک به جهش تولید دو اولویتی است که مجلس یازدهم باید به آن پایبند باشد.

وی با بیان اینکه اصلاح قوانین بانکی از دیگر انتظارات از مجلس یازدهم است، افزود: نمایندگان باید به این مسائل نگاه جدی داشته باشند تا بتوانیم شاهد کاهش و رفع مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه نمایندگان مجلس می بایست خدا، مردم، محرومان و مشکلات را مد نظر قرار دهند، تاکید کرد: باید با اشرافی گری مقابله و مبارزه کرد.

امینی با بیان اینکه امید است تا نمایندگان در همین بدو کار مجلسی پاک را تشکیل دهند که قوانینی پاک را مصوب کند، گفت: مهم این است که نمایندگان مجلس یازدهم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که در پیام شان خطاب به مجلس بیان کردند را مد نظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد سرلوحه مجلس یازدهم باشد/ ضرورت مقابله با اشرافی گری

اقتصاد سرلوحه مجلس یازدهم باشد/ ضرورت مقابله با اشرافی گری