مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:302020-05-29پزشكي

وضعیت قم همچنان «زرد» است/ بستری شدن 90 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه وضعیت استان قم از نظر شیوع کرونا «زرد» با خطر متوسط است، گفت: در حال حاضر 90 نفر بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به نهم خرداد ماه، 25 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند وی بیان کرد: 14 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته 19 نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 90 نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال 31 نفر آنها وخیم است.

قدیر یادآور شد: امروز صدمین روز از شیوع ویروس کرونا در کشور است که تیم پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و تیم بهداشت در مراکز بهداشتی با تمام وجود در راستای مقابله با این ویروس کوشیده اند و قدردان خدمات آنها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: رنگ وضعیت استان قم همچنان زرد و با خطر متوسط است؛ از همشهریان عزیز تقاضا می کنیم مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قم همچنان «زرد» است/ بستری شدن 90 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها

وضعیت قم همچنان «زرد» است/ بستری شدن 90 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان ها