مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-29سياسي

استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است


امروز هم همه معتقدیم که استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است.

-   امام جمعه شهر دلند گفت: خطبه مکتوب حجت الاسلام محسن کیایی در خطبه نماز جمعه شهر دلند اظهار کرد: ایام سالگرد ارتحال امام بت شکن، معمار کبیر انقلاب اسلامی را در پیش داریم تسلیت و تعزیت عرض می کنم لذا بسیار فشرده به سجایای آن عزیز سفر کرده می پردازیم.

وی تصریح کرد: امام راحل از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای عملی و علمی از بزرگترین شخصیت های اسلامی به شمار می آیند.

امام جمعه شهر دلند گفت: آن پیر سفر کرده همچنین در اندیشهٔ دینی و تسلط بر معارف تشیع، وارستگی، تهذیب، شجاعت، درک زمان، شناخت جامعه، رأفت با دوستان و شدت با دشمنان بی نظیر بودند.

کیایی در خصوص قاطعیت امام خاطرنشان کرد: زمانی که امام (ره) امری را وظیفه و تکلیف شرعی تشخیص می دادند اگر سایر افراد هم با آن مخالفت می کردند با قاطعیت تمام و بدون هیچ ترس و واهمه ای آن را دنبال کرده و انجام می دادند.

وی ادامه داد: آن بزرگوار در زمان پهلوی خطاب به مأمور و فرستاده شاه فرمودند: این را بدانید تا زنده ام اگر درِ خانه ام را هم به رویم ببندید از پای نخواهم نشست و با این نیش قلم علیه شما خواهم نوشت و اگر نشد از شکاف در سخنم را به مردم خواهم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است

استکبارستیزی و عزتمندی ایران اسلامی میراث ماندگار امام(ره) است