مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-29بين الملل

ژنرال صهیونیست: الحاق کرانه باختری، به انتفاضه سوم مردم فلسطین منجر می شود


ژنرال برجسته صهیونیست، بر این باور است که احتمالا اشغال کرانه باختری، موجی از خشونت را در میان مردم فلسطین به راه خواهد انداخت و باعث انتفاضه دیگری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل میلیشتاین ژنرال برجسته صهیونیست به بررسی ابعاد تصمیم این رژیم برای اشغال حدود 30% از کرانه باختری پرداخت و تأکید کرد، تحولات ماههای اخیر کرانه که مهمترین آن، توقف هماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو است، احتمالا باعث مشتنج شدن اوضاع خواهد شد.

میلیشتاین که رییس انجمن مطالعات فلسطین در مرکز مطالعات موشیه دایان در دانشگاه تل آویو است، تصریح کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین قصد ندارد ابزارهای ارتباطی خود با اسراییل را از دست بدهد و تمایل دارد که پایه های حکومتی و اقتصادی خود را به خاطر تشنج گسترده، از دست ندهد .

وی به روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گفت که تلاش رام الله این است تا بتواند فشار بین المللی را بر اسراییل افزایش دهد تا مانع تغییر یکجانبه واقعیت از طریق الحاق کرانه باختری شود .

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم ، به نقل از میلیشتاین گزارش داد، در وضعیت جدید، تهدید اصلی، طرحهای تشکیلات خودگردان نیست، بلکه در نحوه واکنش ملت فلسظین است که امروز بیش از گذشته حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: الحاق کرانه باختری، به انتفاضه سوم مردم فلسطین منجر می شود

ژنرال صهیونیست: الحاق کرانه باختری، به انتفاضه سوم مردم فلسطین منجر می شود