مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-29بين الملل

اقامه نماز جمعه مقابل درهای مسجدالاقصی


به دنبال تعطیلی مسجد الاقصی به دلیل شیوع کرونا از بیش از دو ماه قبل، صدها فلسطینی نماز صبح امروز (جمعه) را در مقابل یکی از درهای بسته این مسجد اقامه کردند.

- به دنبال تعطیلی مسجد الاقصی به دلیل شیوع کرونا از بیش از دو ماه قبل، صدها فلسطینی نماز صبح امروز (جمعه) را در مقابل یکی از درهای بسته این مسجد اقامه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی21، نیروهای اشغال گر رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با شیوع ویروس کرونا همچنان مسجد الاقصی را بسته و مانع از اقامه نماز در آن می شوند اما مسؤولان مسجد این اقدام رژیم صهیونیستی را نوعی سیاست سیستماتیک می دانند که هدف از آن داشتن کنترل بر زمان باز شدن مسجدالاقصی است.

در میان فراخوان ها برای باز شدن مسجدالاقصی و مخالفت با محدودیت های رژیم صهیونیستی بر نمازگزاران و اهالی قدس اشغالی هشتگ جمعه باز شدن مسجد الاقصی در شبکه های مجازی بازنشر شد.

همزمان با این امر نیروهای رژیم اشغال گر نیز از ساعات اولیه صبح امروز با هدف اعمال محدودیت بر ساکنان قدس و ممانعت از ورود آنها به ورودی های مسجدالاقصی، در منطقه باب العامواد و ورودی های وادی حلوه در شهرک سلوان ایست های بازرسی نصب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جمعه مقابل درهای مسجدالاقصی

اقامه نماز جمعه مقابل درهای مسجدالاقصی