مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-29اقتصادي

ایمنی عملیات حمل و نقل مسافر در یزد مورد پایش قرار گرفت


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از پایش و رصد ایمنی وسایل حمل و نقل برون شهری یزد خبر داد.

- محمد حاجی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش رو بودن سفرها در تعطیلات اظهار داشت: به منظور رقم زدن سفرهای ایمن برای مردم در این ایام، جلسات متعددی با شرکت های مسافربری، تشکل های صنفی و رانندگان تشکیل شده و موارد ایمنی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: رعایت مراحل فروش بلیت، سوار شدن مسافرین به وسیله نقلیه در حین سفر و خاتمه سفر و ملاحظات مربوط به رانندگان و خدمه سفر به صورت ویژه در دستور کار انجمن صنفی و تمامی شرکت های مسافربری سطح استان قرار گرفته است.

حاجی صفری عنوان کرد: شرکت های مسافربری ملزم به استفاده از سامانه سپهتن برای رصد لحظه ای عملکرد رانندگان اتوبوس ها توسط شرکت ها شده اند.

وی ادامه داد: عملکرد مسئولان شرکت های مسافربری و مدیران فنی شرکت ها از حیث کنترل تجهیزات ایمنی، سالم بودن وضعیت ظاهری و فنی اتوبوس ها و برخوردار بودن از برچسب پیامکی سامانه 110120 داخل اتوبوس ها و عدم حمل بار تجاری و جلوگیری از حرکت ناوگان فاقد شرایط لازم نیز در این ایام توسط شرکت های مسافربری مورد توجه جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی عملیات حمل و نقل مسافر در یزد مورد پایش قرار گرفت

ایمنی عملیات حمل و نقل مسافر در یزد مورد پایش قرار گرفت