مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-29اقتصادي

داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر در مهریز احداث می شود


کلنگ دومین ساختمان داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر استان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مهریز به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس هلال احمر شهرستان مهریز در مراسم کلنگ زنی داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: دومین ساختمان داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر استان یزد امروز در شهرستان مهریز به زمین زده شد.

علیرضا فخری بیان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 180 متر مربع و در سه طبقه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش، حاج محمدعلی شیخ پور ساخته می شود.

وی ادامه داد: با احداث ساختمان داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر مهریز، دیگر نیازی به مراجعه بیماران خاص برای تهیه داروهای کمیاب و مورد نیاز آنها به مرکز استان نیست.

فخری عنوان کرد: جمعیت هلال احمر مهریز برای ایجاد جامعه ای سالم، قدم های خوبی برداشته و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز با قبول مسئولیت ساخت و اتمام پروژه های عمرانی هلال احمر مهریز، این گام ها را مؤثرتر و استوارتر می کند.

رییس هلال احمر شهرستان مهریز افزود: با همت خیر مهریزی برای آغاز احداث این مجتمع عظیم امدادی و درمانی و تلاش و پیگیری مسئولان، این مجتمع ظرف شش ماه آینده به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر در مهریز احداث می شود

داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر در مهریز احداث می شود