مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:052020-05-29سياسي

تبریک سردار دهقان به قالیباف و تجلیل از خدمات لاریجانی


مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام هایی جداگانه انتخاب محمدباقرقالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و از تلاش های 12 ساله لاریجانی در مجلس تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سردار حسین دهقان به محمد باقر قالیباف آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر و همرزم عزیزم جناب آقای دکتر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم؛ انتخاب جناب عالی به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی با رای قاطع نمایندگان مردم را تبریک عرض می کنم.

بی شک کارنامه عملکرد گذشته شما نوید بخش مدیریتی انقلابی ، تحول گرا و کارآمد در فصل جدید مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

این انتخاب همچنین نشان دهنده عزم جدی نمایندگان محترم مردم برای تحقق عملی پیام مقام معظم رهبری و حرکت مجلس در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به مقولات پراهمیت اقتصاد ، معیشت اقشار ضعیف جامعه و فرهنگ به عنوان نقاط کانونی کار و فعالیت در کشور است.

از درگاه خداوند متعال موفقیت جناب عالی در این سنگر خدمت را ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه ) و روح با عظمت برادران شهیدمان خواهانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام سردار دهقان به علی لاریجانی نیز به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند جناب آقای دکتر لاریجانی مشاور محترم رهبر معظم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سردار دهقان به قالیباف و تجلیل از خدمات لاریجانی

تبریک سردار دهقان به قالیباف و تجلیل از خدمات لاریجانی