مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-29سياسي

سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد


پیام جلالی در مراسمی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان، مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست این جمعیت در استان، اظهار داشت: تلاش کردیم جایگاه هلال احمر را بیشتر از گذشته در میان مردم استان ترفیع دهیم و این کار به خوبی انجام شد.

محمدباقر محمدی به دور نگه داشتن این جمعیت از مسائل سیاسی و انجام وظیفه ذاتی اشاره کرد و افزود: در مدت دو سال اخیر پایگاه امداد و نجات در مرز باشماق، روستای باقرآباد سنندج ایجاد شد و زمینی نیز از طرف یک خیر در روستای وینسار به این جنعیت واگذار شده که به زودی کلنگ احداث آن بر زمین زده خواهد شد.

وی از ورود خیرین برای کمک به تعمیرات خودرویی این جمعیت خبر داد و ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون دو میلیارد و 139 میلیون تومان پک بهداشتی و غدایی بین نیازمندان متأثر از این بیماری در استان توزیع شده است.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر کردستان به کمک های جمعیت استان در بحث وقوع سیل در استان های گلستان، لرستان و ایلام در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: پارسال کار مدیریت امدادرسانی به مردم پلدختر در هفته اول به کردستان واگذار شد که نشان از توانایی این جمعیت در بحث امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد

سرپرست جمعیت هلال احمر کردستان معرفی شد