مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-29بين الملل

دیدار الکاظمی از مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق علیه داعش


نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با هدف اطلاع از آخرین عملیات های نظامی و پیگیری عناصر داعش از مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق دیدار کرد.

- نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با هدف اطلاع از آخرین عملیات های نظامی و پیگیری عناصر داعش از مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز پنجشنبه از مقر عملیات مشترک عراق دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر رسانه ای نخست وزیری عراق این دیدار با هدف اطلاع از آخرین عملیات های نظامی و پیگیری عناصر داعش انجام شد.

در بیانیه دفتر رسانه ای نخست وزیری عراق آمده است: الکاظمی امروز با دیدار از مقر فرماندهی عملیات مشترک، از آخرین عملیات نظامی برای پیگیرد عناصر باقی مانده داعش در عراق برای تقویت امنیت و ثبت کشور مطلع شد.

پس از نخست وزیری الکاظمی عملیات نظامی بسیاری علیه عناصر داعش انجام شد که از مهمترین آنها می توان به کشتن معتز الجبوری معاون سرکرده داعش و بازداشت مسئول رسانه داعش در صلاح الدین اشاره کرد.

الکاظمی در این دیدار با تعدادی از مقامات نظامی و امنیتی نیز دیدار کرد و گفت: توسعه نهادهای امنیتی و اصلاح آن از اولویت های برنامه دولت برای تقویت عملکرد دستگاه های امنیتی مختلف و تحقق تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار الکاظمی از مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق علیه داعش

دیدار الکاظمی از مقر فرماندهی عملیات مشترک عراق علیه داعش