مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:452020-05-29اجتماعي

بقاع متبرکه خراسان شمالی با محدودیت های ویژه بازگشایی شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی از بازگشایی صحن های بقاع متبرکه استان به روی زائران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام عظیم آسوده اظهار کرد: چند ماهی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا درب های بقاع به روی مردم بسته شده بود و در حال حاضر فعالیت مجدد این گونه اماکن با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته می شود.

وی گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان استان یک ساعت بعد از طلوع تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در این اماکن نماز جماعت اقامه نمی شود و از هرگونه تجمع افراد جلوگیری می شود و زائران باید چادرنماز، سجاده و کتاب دعا همراه داشته باشند و امکان استفاده از وسایل موجود در بقاع وجود ندارد.

وی یادآوری کرد: براساس پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام اماکن مذهبی به طور مرتب و مستمر ضدعفونی می شود.

گفتنی است بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هیچ شهر سفید کرونا در خراسان شمالی ثبت نشده و تمامی مناطق زرد یا قرمز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه خراسان شمالی با محدودیت های ویژه بازگشایی شد

بقاع متبرکه خراسان شمالی با محدودیت های ویژه بازگشایی شد