مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:102020-05-29فرهنگي

از رتبه اصفهان در طرح بهارانه کتاب تا برگزاری نمایشگاه کتاب


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر که اصفهان در طرح بهارانه کتاب، رتبه دوم را از نظر تعداد کتاب و رتبه سوم را از نظر میزان فروش کسب کرده است، - ایسنا/اصفهان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر که اصفهان در طرح بهارانه کتاب، رتبه دوم را از نظر تعداد کتاب و رتبه سوم را از نظر میزان فروش کسب کرده است، در مورد برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان نیز توضیحاتی را بیان کرد.

اصغر مختاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح بهارانه کتاب از 20 تا سی ام اردیبهشت ماه 1399 به صورت هم زمان در سراسر کشور اجرا شد و استان اصفهان نیز با شرکت 84 کتاب فروشی در آن حضوری فعال داشت.

وی ادامه داد: 132 هزار و 419 نسخه کتاب به مبلغ 14 میلیارد و 512 میلیون و 357 هزار و 894 ریال در طرح بهارانه کتاب اصفهان فروش رفت که اصفهان را حائز رتبه دوم از نظر میزان کتاب و رتبه سوم از نظر میزان فروش کرد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در طرح پاییزه کتاب که سال 1398 اجرا شد، ما با 69 کتاب فروشی و 33 هزار و 750 عنوان کتاب حضور داشتیم و میزان فروش نیز حدود 357 میلیون تومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رتبه اصفهان در طرح بهارانه کتاب تا برگزاری نمایشگاه کتاب

از رتبه اصفهان در طرح بهارانه کتاب تا برگزاری نمایشگاه کتاب