مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:052020-05-29پزشكي

خطر موج جدید کرونا در مصرف کنندگان مواد دخانی با بازگشایی قهوه خانه ها


دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات ضمن انتقاد از آنچه که رشد صنایع دخانی در چند سال اخیر خواند، در عین حال نسبت به خطر موج جدید کرونا در مصرف کنندگان مواد دخانی به دنبال بازگشایی قهوه خانه ها هشدار داد.

- ، دکتر محمدرضا مسجدی با تاکید بر اینکه دخانیات می تواند برای کسانی که در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند، مشکل آفرین باشد، گفت: مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان کالاهای دخانی در صورت ابتلا به بیماری کووید19، شدت بیشتری از بیماری را تجربه خواهند کرد و احتمال بستری شدن آنها در آی سی یو هم افزایش می یابد.

خطر موج جدید کرونا در مصرف کنندگان مواد دخانی با بازگشایی قهوه خانه ها وی افزود: اگر قرار باشد در رستوران ها و قهوه خانه ها بازگشایی هایی صورت گیرد و مراقبت های بهداشتی انجام نشود، فکر می کنم با موج جدید در گروهی مواجه هستیم که دخانیات مصرف می کنند.

توصیه ما به افراد بویژه قشر جوان آن است که از مصرف دخانیات و قلیان به شکل گروهی پرهیز کنند؛ کرونا باکسی تعارف ندارد و به راحتی منتقل خواهد شد.

همزمانی کرونا با هفته ملی مبارزه با دخانیات زمان مناسبی است که این پیام بهداشتی به مردم برسانیم.

دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال تعطیلی قهوه خانه ها پس از شیوع ویروس کرونا، روند کاهشی در میزان مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر موج جدید کرونا در مصرف کنندگان مواد دخانی با بازگشایی قهوه خانه ها

خطر موج جدید کرونا در مصرف کنندگان مواد دخانی با بازگشایی قهوه خانه ها