مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 03:202020-05-28سياسي

توجه به اقشار ضعیف، خط و مشی مجلس یازدهم است


نماینده مردم قوچان و فاروج با اشاره به پیام رهبر انقلاب در افتتاحیه مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: توجه به اقشار ضعیف و اقدام برای ایجاد عدالت از طریق قانون گذاری و نظارت خط و مشی اصلی مجلس یازدهم است.

- علی آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه مجلس طی روز گذشته اظهار کرد: رأی رییس و نواب رییس نشان می دهد که مجلس باقدرت و انسجام بالایی برای حرکت در راستای تأمین منافع مردم مصمم است.

وی پیام رهبر انقلاب در افتتاحیه دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را نشان دهنده خط و مشی کاری مجلس در این دوره بیان کرد و گفت: باید برای رفع مشکلات جامعه به خصوص تأمین عدالت و همچنین توجه به اقشار ضعیف جامعه در مجلس برنامه ریزی، قانون گذاری و نظارت شود تا خواسته رهبر انقلاب را محقق کرد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی همچنین با اعلام آرا خود به هیات رییسه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق موضوع شفافیت نخستین آرا خود را اعلام می کنم تا بتوانیم درراه شفافیت، ثابت قدم باشیم.

وی همچنین از هم افزایی و همراهی نمایندگان سه استان خراسان برای تأمین منافع مردم خبر داد و گفت: نمایندگان این استان ها برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی خود برای رسیدن به هدف رشد و ارتقا این استان ها، تمام آرا خود را قالیباف، قاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقشار ضعیف، خط و مشی مجلس یازدهم است

توجه به اقشار ضعیف، خط و مشی مجلس یازدهم است