مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 22:152020-05-28اقتصادي

کرونا پنجمین جشنواره گل محمدی را لغو کرد


مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری گفت: همه ساله در این ایام گل کاران منطقه چشم انتظار برپایی جشنواره بودند که کرونا برپایی جشنواره را لغو کرد و گل کاران منطقه نگران فروش محصولات خود هستند.

- اسماعیل خورشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: این روزها اوج برداشت گل محمدی  از مزارع منطقه دودانگه ساری است.

وی افزود: باتوجه به شرایط کرونایی تاکید بر استفاده از نیروهای بومی و همچنین رعایت مسائل بهداشتی است که بهره برداران با توجه به این مهم در تکاپو هستند.

  مدیرعامل شرکت تعاونی گل محمدی و گیاهان دارویی دودانگه ساری با بیان اینکه از سال 90 کشت گل محمدی در منطقه آغاز شد، اضافه کرد: درحال حاضر سطح زیر کشت این محصول به 200 هکتار رسیده که امیدواریم بتوانیم سطح زیر کشت گل محمدی را به 500 هکتار برسانیم.

خورشیدی با اشاره به اینکه کرونا پنجمین جشنواره گل محمدی و گیاهان دارویی را لغو کرد، افزود: همه ساله در این ایام گل کاران منطقه چشم انتظار برپایی جشنواره بودند که متاسفانه کرونا برپایی جشنواره را لغو کرد و گل کاران منطقه نگران فروش محصولات خود هستند.

  وی یادآور شد: پبیش بینی ما بر این است امسال 50 تن گلاب توسط گل کاران دودانگه تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا پنجمین جشنواره گل محمدی را لغو کرد

کرونا پنجمین جشنواره گل محمدی را لغو کرد